Беларускі брэнд выпусціў калекцыю адзення для эліты і хатніх хлопчыкаў
Мінскі стрыт-фэшн брэнд ELPNK DZGN (Electropunk Design) прадставіў новую калекцыю адзення «Metal Underground 2018» для ўсіх, хто ўлюбёны ў начное жыццё і электронную музыку.
Брэнд вядомы тым, што робіць адзенне для электронных музыкаў накшталт Pixelord ці Mustelide. Але ёсць у іх рэчы і для паўсядзённага, не сцэнічнага вобразу.
Напрыклад, у новай калекцыі ёсць асобны блок з базавым адзеннем: шкарпэткі, джынсы, спартыўныя нагавіцы, плашчы і бомберы. Прадстаўленая таксама лімітаваная серыя швэдраў ручной вязкі «Homeboys» і элітныя рэчы з вялікай колькасцю скуры і футра. «Нам хацелася раскрыць брэнд з розных бакоў», — тлумачаць дызайнеры.
0
0
0
0
0
0
Спыталі ў зорак беларускага ютуба, навошта ім вусы
 6
Каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
Мукавозчык зноў стаў «Залатым пяром»
 6
У Беларусі ацанілі колькасць «дармаедаў». Лічба ўражвае
 7
Для прагляду зваротаў у КДБ зрабілі зручнейшы сэрвіс
 17
Прарасійскія актывісты сёлета правядуць па ўсёй Беларусі «Бессмяротны полк» пад прыкрыццём расійскіх дыпламатаў
 15
«Ён мяне раздражняў — на чырвоным фоне белыя літары». Кіраўнік «Народнай газеты» расказаў, як змяніў лагатып
 11
Сясцёр з Гродна, якія праз балоты збягалі з краіны, таксама збіраюцца судзіць завочна
 1
У тыктоку вірусіцца хіт 80-х — вы дакладна яго ведаеце
 3
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера