Найти
08.05.2024
Плакаць трэба па жывых, а не па памерлых
26
Нейкае абы што /ответить/
08.05.2024
"Шкадаванне я адчуваю да тых добраахвотнікаў, якія сёння рызыкуюць жыццём і гінуць ва Украіне". А якім чынам яны выехалі з Беларусі, каб ваяваць ва Украіне, спадар Кныровіч? Вы пра гэта падумалі? Тэлепартацыі яшчэ не прыдумалі.
24
Нейкае абы што /ответить/
08.05.2024
"Побач са мной мой сябар, Арцём Брухан з НАУ, у якога памірала і памерла мама, і ён не змог паехаць і быць побач, і ён не змог яе пахаваць". Ну, а калі б маці перад смерцю паехала сустрэцца з сынам і стаяла ў чарзе на мяжы?... То яе таксама не шкада?
3
Гога/ответить/
08.05.2024
Нейкае абы што , Все встречи смертельно больных матерей с уехавшими детьми почему-то происходят в районе Акрополиса или в местах ему подобным.И вообще мечта белОруса звучит так: может ничего не меняться но чтобы не было проблем с получением виз и очереди на границе исчезли!
2
Гоге из акрополиса/ответить/
08.05.2024
Гога, ну вам виднее, вы там часто бываете, видимо.
7
Нейкае абы што /ответить/
08.05.2024
"Але ў адносінах у дарослых людзей, якія самі выбіраюць свой лёс?" Арцём Брухан абраў свой лёс - выехаў. А яго маці не выехала - абрала свой лёс. Дык шкада Кныровічу яе ці не?
08.05.2024
І навошта спачуваць добраахвотнікам? Іх ніхто сілком на фронт ніхто не цягнуў, гэта іхні выбар. Можна ганарыцца, падтрымліваць, але спачуваць... Спачуваць варта тым, хто не па сваёй волі дзесьці знаходзіцца і нешта робіць: гэта і беларусы ў Беларусі, і беларусы ў эміграцыі, і беларусы ў турмах.
5
Непрыемны /ответить/
08.05.2024
Цалкам падтрымліваю. Чаргі на мяжы - гэта не праблема. Вось вайна ды турма - зусім іншая справа.
08.05.2024
Кныровіч вельмі добра тут і маі пачуцьці перадаў. Ну не шкада мне хатаскрайнікаў увогуле. Эмпатыя зьнікла нават да тых, каго арыштоўваюць пры вяртаньні ў РБ і такія людзі ўжо не ўспрымаюцца як палітвязьні. А тру-палітвязьням я заданаціў не мала і вельмі клапачуся аб іх.
08.05.2024
--, І мае таксама.
4
Freddy /ответить/
08.05.2024
--, Из-за вашего безумия Беларусь находится в изоляции. Тысячи людей в тюрьмах, еще больше вынуждено уехали. Чего вы добились? Ничего, помогли путену присоединить Беларусь к росии.   
1
Хто носіць перадачы ў турму?/ответить/
08.05.2024
--, а хто носіць перадачы ў турму. Не вы. А тыя, хто ў Беларусі. А вязняў у турмах далёка не 1500, як хлусіць Уізаноўская. А разоў у 10 больш. І пастаянна новых садзяць.
15
Common sense /ответить/
08.05.2024
Поддерживаю Кныровича. Кто хотел уехал,а шопоголиков страдающих без туалетной бумаги из Акрополиса мне не жалко.
0
Максим Дизайнер/ответить/
08.05.2024
[Рэд. выдалена]
08.05.2024
Common sense , а вам не кажется, что у людей есть ещё родственники?  
1
Жора/ответить/
09.05.2024
Common sense , ужо даўно ніхто не ездзіць у Акропаліс за туалетнай паперай. Квіткі на аўтобус туды-назад у суме 250..270 рублёў + плюс мінімум 5-6 гадзін часу ў дарозе туды і 6-8 назад, атрымліваецца мінімум 250 рублёў + паўтара працоўнага дня. Упакоўка туалетнай паперы (4 рулоны) ў Менску 3 рублі (добрай), 4 рублі (шыкоўнай). Палічыце, колькі можна затарыць паперы, нікуды не выязджаючы, і не пішыце лухты. Цяпер больш 90% ездзяць альбо на працу, альбо па сваяцкіх візітах.
21
воук/ответить/
08.05.2024
Каждым высказыванием Кнырович закапывает себя все сильнее, становится все более неубедительным, а сил признать неправоту нет. Отсутствие эмпатии к людям - 30 лет уже наблюдаем. Примитивная манипуляция - отрицание + перевод стрелок "на тех, кому еще хуже", попытка вызвать более сильную эмоцию в сравнении. Тупо, фальшиво, отвратно.
6
Имя/ответить/
08.05.2024
воук, соглашусь полностью 
3
Алесь/ответить/
08.05.2024
воук, подностью не согласен
1
Просто/ответить/
08.05.2024
Алесь, А в дискуссию слабО. Значит не смог
08.05.2024
І мне ні кропелькі не шкада. Гэтыя самыя людзі, покуль я на хіміі была, ні разу мяне не падтрымалі, толькі брудам палівалі. Затое моцна перажывалі, што "дрэнныя" палякі ствараюць ім перашкоды для наведваньня Польшчы, у якой, па іх жа славах, усё так кепска. Мой ужо былы дырэктар-паляк (па грамадзянству) аказваў дапамогу пагранцам, у тым ліку таму самаму падразьдзяленьню, у якім калісьці служыў Лукашэнка, каб яны яго без чаргі прапускалі на пераходах, бо ён увесь час шастае туды-сюды. І апавядае, які тут рай (бо ён воляй лёсу знайшоў у Беларусі залатую жылу), а якое ў Польсцы пекла. Прытым дапамога часам аказвалася нават без дакументаў. Затое мне ўдзячны дырэктар проста перад судом панізіў заробак.
08.05.2024
gua,+++++++++.
08.05.2024
gua, а куды падзяваліся 97%?
08.05.2024
Позиция Кныровича абсолютно неадекватная. Единственный, кто выиграет от таких ограничений в отношении беларусов - это Россия, которая пытается убедить беларусов, что мы "в одной лодке". 
08.05.2024
Пры ўсіх пытаннях да Кныровіча, у тым ліку чаму далей выкарыстоўвае расейскую мову будучы ў беларускай палітыцы, мае права на сваю пазіцыю. Тым больш, што чаму мы павінны шкадаваць вялікую частку беларусаў, якая не толькі далей свядома ці не падтрымлівае русский мир, якім жыве (натоўпы на расейскіх канцэртах ці папулярнасць расейскага кантэнту толькі некаторыя прыклады), пры гэтым частка з беларусаў прыводзіць гэта русское ў краіны, якія адносна нядаўна вызваліліся ад русского мира ў савецкім выданні.
12
Имя/ответить/
08.05.2024
Чистой воды высокопарная манипуляция из стиля, например,  мне не жаль беларусов потому что украинцам намного хуже.
На самом деле, СОПЕРЕЖИВАНИЕ и ПОНИМАНИЕ или есть ко ВСЕМ без исключения или отсутствует. У Кныровича нет.
2
Легіон/ответить/
08.05.2024
Мне таксама
2
Паляшук/ответить/
08.05.2024
Я не стаю на мяжы. І мне не шкада такіх як Кныровіч. Для меня яны ўвогуле не існуюць.
"Хто вытрымае тут, той зразумее, што ён - чалавек".
2
Мне стала шкада самога сябе, /ответить/
08.05.2024
што я да канца прачытаў неадэкватную пустую балбатню нейкага Кныровіча.
1
Приступить к разделению белоруссов. Исполнитель: Кнырович/ответить/
08.05.2024
Давайце падзелім беларусаў на тых, хто перасякае мяжу і тых, хто не перасякае. Пачнём з іррацыянальнага - са шкадавання.
3
Патаповіч/ответить/
08.05.2024
Уся розніца ў тым, што я магу перасекчы мяжу ў Польшчу, хай сабе сам стаяннем у чарзе. А Кныровіч не можа (магчыма не зможа ніколі болей у жыцці). Так што хай сябе шкадуе, а мы абыдземся без яго разваг і шкадаванняў.
2
30-я дывізія/ответить/
08.05.2024
Патаповіч, маладзец. Смакчы ПР...
08.05.2024
Оппизиция такая?  И они еще Зенона в чем то обвиняют, клоуны. Вам до Позняка не дорости никогда ибо менталитет имперско-совковый не позволит.  
11
Freddy /ответить/
08.05.2024
Типичный росийский совок, я выехал а вы сидите там и так вам и надо. Для тупоголового кныровича:  большинство кто пересекает границу это те кто выехали и выехали до вашего шабаша в 2020 году. Люди посещают родственников, могилы, решают свои личные вопросы и в подавляющем большинстве не поддерживают режим. Такие как кнырович сознательно работают на путинский московский режим одной из задач которого отрезать Беларусь от внешнего мира и превратить ее во внутренную область расейской империи..       
1
30-я дывізія/ответить/
08.05.2024
Freddy , "выехалі до вашего шабаша в 2020 году". Тыповы хатаскрайнік-неподдержіватель.
6
Freddy /ответить/
09.05.2024
30-я дывізія, Звиняйте, я в проектах росийских спеслужб подопытным кроликом быть не собираюсь. И к тому же никогда не проголосовал бы ни за одного из тех кандидатов. 
0
Я нарадзіўся тут у краіне пад шэрым небам. /ответить/
12.05.2024
Freddy , тваё месца - канапа перад экранам з галавой правадыра. Вось і ўсе твае "зборы"
08.05.2024
Słušna skazana.
1
ватан/ответить/
09.05.2024
Белорусы, ау, никто в мире так себя не жалеет, как вы. И при этом у каждого из вас есть родственник, который не ушёл из системы в 2020 и не ушёл бы даже если бы убитых было в десять раз больше. Каждый из вас оправдывается "Вы же всё понимаете", а потом едет в Польшу проведать внуков. Так вот, вы получили, что заслужили. Доживайте остаток дней в одиночестве. Это меньшее из того, что вы заслужили, белорусы.
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, включите JavaScript в настройках вашего браузера