БРСМ. Навінкі агітацыі
Калісьці каля сямідзесяці адсоткаў “лукамольцаў” складалі вясковыя школьнікі, і гэта нікога не турбавала. А праводзячы адзін раз на год конкурс вайскова-патрыятычнай песьні, зрэдзьчасу дасылаючы цыркуляры па навучальных установах, можна было ўвогуле не напружвацца.
Але няма таго, што раньш было. Сёлета да ідэалёгіі прычапіліся як п’яны да плоту, змусіўшы БРСМ стварыць хаця б імітацыю нейкай дзейнасьці.
І вось кіраўніцтва распачало рэклямную кампанію, збольшага пры дапамозе самага пашыранага сродку мінулага стагодзьдзя — нагляднай агітацыі. Вынікам сталіся цуды дызайнэрскай думкі, пабачыць якія можна дзе заўгодна — ад найбліжэйшай крамы “Гародніна” да студэнцкай аўдыторыі.
Поўны варыянт артыкулу глядзіце ў газэце "Нашa Ніва".
0
0
0
0
0
0
Каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
У Пецярбургу паставілі помнік Прыгожыну ФОТАФАКТ
 4
Пасля нападу мігранта на польскага вайскоўца Туск анансаваў аднаўленне буфернай зоны на мяжы з Беларуссю
 4
У Гродзенскім заапарку працуе кошка
 3
Лукашэнка патлумачыў, чаму нібыта не бярэ адпачынак
 2
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера