У Pepsi зменіцца лагатып
Гэта першае абнаўленне вядомага брэнда за апошнія 14 гадоў: кампанія вярнулася да класічнага чырвона-бела-сіняга глобуса з хвалістымі лініямі.
Pepsi прадставіць новы дызайн у Паўночнай Амерыцы восенню да 125-годдзя брэнда, а па ўсім свеце — у 2024 годзе, што «азнамянуе наступную эру, скіраваную ў будучыню».
У сваіх даследаваннях кампанія высветліла, як лагатып запамінаюць спажыўцы, і «не змагла ігнараваць» іх бачанне. Так патлумачыў рэдызайн галоўны дызайнер PepsiCo Маўра Парчыні.
Чытайце таксама:
4
0
4
2
0
0
На Кубе бяздомныя кошкі забілі 145 кракадзільчыкаў
 3
МТЗ пачаў выпускаць фірмовыя прысмакі
 1
Беларусы хваляцца ў твітары сваімі праваламі
 7
Каментары
00
Запозна/адказаць/29.03.2023
Убоства папярэдняга дызайну ўжо не разбачыць.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
Куды схадзіць у Ноч музеяў, каб было цікава
 3
Полк Каліноўскага цяпер ваюе на Харкаўшчыне
 5
У Іўі аштрафавалі пастара. Ён паказаў медыцынскую даведку, што не можа сядзець у ізалятары
 1
Прапагандысты плачуцца, што ўкраінскія ўлады знеслі праваслаўны храм у Кіеве. Што за ён?
 7
На Кубе бяздомныя кошкі забілі 145 кракадзільчыкаў
 3
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера