Беларускі брэнд выпусціў калекцыю адзення для эліты і хатніх хлопчыкаў
Мінскі стрыт-фэшн брэнд ELPNK DZGN (Electropunk Design) прадставіў новую калекцыю адзення «Metal Underground 2018» для ўсіх, хто ўлюбёны ў начное жыццё і электронную музыку.
Брэнд вядомы тым, што робіць адзенне для электронных музыкаў накшталт Pixelord ці Mustelide. Але ёсць у іх рэчы і для паўсядзённага, не сцэнічнага вобразу.
Напрыклад, у новай калекцыі ёсць асобны блок з базавым адзеннем: шкарпэткі, джынсы, спартыўныя нагавіцы, плашчы і бомберы. Прадстаўленая таксама лімітаваная серыя швэдраў ручной вязкі «Homeboys» і элітныя рэчы з вялікай колькасцю скуры і футра. «Нам хацелася раскрыць брэнд з розных бакоў», — тлумачаць дызайнеры.
0
0
0
0
0
0
«Усёй Беларуссю скідваліся на рэкламу»: Ксенія Сабчак рэкламуе беларускі гель для броваў коштам 6 рублёў
 13
Каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
На пляжы ў Аланьі памёр 76-гадовы беларус
 2
У Расіі за хабар затрымалі намесніка міністра абароны
 1
«Забівае па казулі кожныя 6 дзён». Ведамства Шуневіча заўважыла сярод драпежнікаў яшчэ аднаго канкурэнта для паляўнічых
 6
З Літвы высылаюць былога «загадчыка гаспадаркі Януковіча». Раней 10 гадоў яго не чапалі
 3
«Я трохі не разумею, дзеля чаго?» Алімпійская чэмпіёнка па біятлоне задумалася пра завяршэнне кар'еры
 2
Аб'яўлены першы ў свеце конкурс прыгажосці сярод штучных мадэляў. Пераможца атрымае амаль столькі ж, колькі і «Міс Беларусь»
 1
Прадалі на аўкцыёне кватэру праваабаронца Лабковіча
 3
У НАТА няма планаў дадаткова размяшчаць ядзерную зброю ў краінах альянсу — Столтэнберг
 2
Пінскія камуністы патрабуюць падсвяціць помнік Леніну
 3
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера